გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი და გვარი: კლარა ზედგინიძე
საგანი: ისტორია
სწავლების საფეხური/კლასი: მე–2 საფეხური (საბაზო) მე–8 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 27
მოსწავლე
გაკვეთილის თემა:
ნაპოლეონ ბონაპარტის ომები
გაკვეთილის მიზანი :
moswavleebმა gaanalizოn
XVIII s-is safrangeTSi arsebulი politikurი mdgomareoba
·
daadgიnოn
mizez-Sedegobrivი kavSirebი
·
gamoumuSavdeთ argumentirebuli
msjelobis unari
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი:
ისტ.VIII.13. მოსწავლეს
შეუძლია მსჯელობა პოლიტიკური და ეკონომიკური პროცესებით გამოწვეულ სოციალურ ცვლილებებზე.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
წერილობით
ადარებს სხვადასხვა ქვეყანაში ომით გამოწვეულ სოციალურ
ცვლილებებს;
·
ცხრილში
აკეთებს იმ ომების ჩამონათვალს, რომლებმაც გამოიწვიეს სახელმწიფო მმართველობის
ცვლილებები. მაგ.:
|
1814-1815 წწ. ომი საფრანგეთსა და ევროპის
სახელმწიფოებს შორის
|
ბურბონთა რესტავრაცია საფრანგეთში
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მოსწავლეები შეძლებენ XVIII საუკუნის საფრანგეთის პოლუტიკური მდგომარეობის
შედეგობრივ კავშირს. გამოუმუშავდებათ არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი. მოსწავლეები
წარადგენენ ისტ–ის გამოყენებით პრეზენტაციას, დაიცავენ დროის ლიმიტს,
იმსჯელებენ და შეაფასებენ
ნაპოლეონის ეპოქას
|
№
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
|
|
1
|
კლასის
ორგანიზება._ კითხვა პასუხის მეთოდით გაიხსენებენ შესწავლილ მასალას იმსჯელებენ,
შეაფასებენ და გამოთქვამენ თავიანთ მოსაზრებებს
. რას
ნიშნავს რევოლუცია?
•რა
იყო საფრანგეთში რევოლუციის მიზეზები?
•რა
ეტაპები გაიარა მიმდინარე
რევოლუციამ საფრანგეთის
რესპუბლიკამდე?
•როგორ
დამყარდა საფრანგეთში იმპერია?
•რატომ
დაუპირისპირდა საფრანგეთს მთელი ევროპა?
•დაახასიათეთ
და შეაფასეთ რობესპიერის დიქტატორული რეჯიმი.
•იმსჯელეთ,
რამ გაუადვილა ნაპოლეონს საფრანგეთის ხელისუფლებაში მოსვლა.
|
გონებრივი
იერიში
|
მთელი
კლასი
|
პროექტორი,
|
10
წუთი
|
|
2.
|
მინი
ლექცია პრეზენტაციის გამოყენებით
|
პრეზენტირების
მეთოდი
|
მთელი
კალსი
|
პროექტორი (სლაიდი)
|
8 წუთი
|
|
3.
|
წყაროების გაცნობა და გაანალიზება ჯგუფებში და
პრეზენტაცია. სამი ჯგუფიდან თითო
მოსწავლე გააკეთებს პრეზენტაციას,პრეზენტატორს დაუსვამენ
დამაზუსტებელ კითხვებს
ყურადღებას ვამახვილება საკვანძო
სიტყვებზე: 1.ანტიფრანგული
კოალიცია 2.აუსტერლიცის ბრძოლა
3.კონტინენტური
ბლოკადა
|
პრაქტიკული
,მეთოდი
პრეზენტაცია
|
ჯგუფები
|
სახელმძღვანელო
პროექტორი
|
12
წუთი
|
|
4.
|
გაკვეთილის
შეჯამება
მოსწავლეები
ჯგუფებში ეძლევათ სადისკუსიო თემა .
მოსწავლეები გამოთქვამენ განსხვავებულ მოსაზრებებს ნაპოლენის ომების შედეგებზე
შეფასება
განმავითარებელი, , გასასვლელი ბარათები,ვიცი, ვისწავლე,მინდა ვიცოდე“, დისკუსის
შეფასება განმსაზღვრელი
|
პრაქტიკული
მეთოდი
მინი
დისკუსია
|
ჯგუფები
|
საწერი
ფურცლები, დაფა,
|
10 წუთი
3 წუთი
|
|
5.
|
საშინაო
დავალება: „პიროვნების როლი ისტორიაში“
|
პრაქტიკული
მეთოდი
|
მთელი
კლასი
|
|
2
წუთი
|
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
|
შეფასება
|
1–4
|
5–7
|
8–9-10
|
|
მოსმენა
|
იშვიათად უსმენს და უყურებსორატორს
|
ხშირად უსმენს დაუყურებს ორატორს
|
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
|
საუბარი
|
მეტყველებაარამკაფიოა,მსმენელს უჭირს გაგება
|
ძირითადადმეტყველებაგასაგებია, ზოგჯერუყურებს მსმენელს
|
მეტყველებს მკაფიოდ,უყურებს მსმენელს
|
|
მონაწილეობა
|
მცირე ინტერესი აქვს. არგამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავისმოსაზრებებსსადისკუსიო თემას
|
ძირითადადგამოხატავსინტერესს,კომენტარები დააზრებიყოველთვის არაასადისკუსიოთემის გარშემო
|
იჩენს ინტერეს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებით და აზრის გამოთქმით
|
|
კოოპერაცია
|
იშვიათადთანამშრომლობსთანაკლასელებთანდა ვერ იცავსდისკუსიის წესებს
|
ძირითადადთანამშრომლობსთანაკლასელებთან,ზოგჯერ ერთვებასხვის საუბარში,და იშვიათად,მაგრამ არღვევს დისკუსიის წესებს
|
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, სხვებს აცლის
აზრის გამოთქმას და იცავს
დისკუსიის წესებს.
|
|
მოსაზრებისარგუმენტირება
|
მოსაზრებამოკლებულიალოგიკურ კავშირსსაკითხთან და არარის გამყარებულიფაქტებით
|
მოსაზრებისგასამყარებლადგამოყენებულიასადავო ფაქტებიდა ცნებები
|
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით,ცნებებით. არის
ლოგიკური კავშირი საკითხთან
|
|
არავერბალურიკომუნიკაცია
|
იშვიათად იყენებს არავერბალური კომუნიკაციი სფორმებს(თვალით, ჟესტით,
ხმით,გამომეტყველებით)
|
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
|
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას დ აგამოიყენოს არავერბალურიკომუნიკაციისფორმები
|
No comments:
Post a Comment