|
პროექტის დასახელება
|
ერეკლე II ეპოქა
|
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
მოსწავლეებმა შეძლონ ფაქტების
შესწავლა და საკუთარი მოსაზრების ჩამოყალიბება ქვეყნის მომავალზე.
|
|
პროექტის აქტუალობა
|
პროექტის თემა აქტუალურია, რადგანდღესაც საქართველო პოლიტიკური ორიენტაციის
საკითხი კამათის საგანია.საზოგადოების დიდი ნაწილი თვლის ,რომ საქართველოს მომავალი
ევროპაშია,თუმცა არის ადამიანთა ჯგუფი რომელიც უპირატესობას დსთ-ს ანიჭებს.
|
|
პროექტის მიზანი/მიზნები
|
1.მოსწავლეებმა შეძლონ უკეთ დაახასიათონ საქართველოს ისტორიული მხარეები,
გაეცნონ ერეკლე II-ის
პიროვნებას და მის ღვაწლს ერის წინაშე.
2. მოსწავლეები
იმსჯელებენ კონკრეტულ საგარეო პოლიტიკურ ცვლილებებზე, რომლებმაც გავლენა მოახდინა ქართულ სახელმწიფოებრივობაზე;
3. გაანალიზებენ და შეადარებენ საგარეო ფაქტორების გავლენას ქვეყნის შიდა კონფლიქტებზე;
|
|
მონაწილეთა ასაკი
|
14 წელი
|
|
ვადები/ხანგრძლივობა
|
4 თვე
|
|
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას
|
მოსწავლეები შეძლებენ
გამოიყენონ სხვადსხვა ელექტრონული ბეჭდური მასალა ინფორმაციის
გასაერთიანებლდ,წარმოადგენენ თემებს აუდიტორიის წინაშე ,, ერეკლე მეფე- ხალხურ
ზეპირსიტყვიერებაში“, ,,საქართველო და მეთვრამეტე საუკუნე“, ,, ერეკლეს
რეფორმები“, ,,ერეკლე და ასპინძის
ბრძოლა“, ,, საქართველო და
გეორგიევსკის ტრაქტატი“.
|
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
ფოტოკამერა
კომპიუტერი (ები)
ციფრული კამერა
ინტერნეტკავშირი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
|
|
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
|
|
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
|
ისტორია და ისტ
ისტ.IX.1.მოსწავლესშეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარეები და
გაანალიზოს ამ მხარეების საზღვრების ისტორიული პროცესებით განპირობებული ცვალებადობა.
• მსჯელობსუძველესიდროიდანდღემდექართულისახელმწიფოებისადაისტორიულ-გეოგრაფიულიმხარეებისსაზღვრებისცვალებადობაზე;
მსჯელობსამცვლილებებისგამომწვევმიზეზებზე;
ისტ.IX.5. მოსწავლესშეუძლია
გააანალიზოს საგარეო და
საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე.
• მსჯელობსკონკრეტულსაგარეოპოლიტიკურცვლილებებზე, რომლებმაცგავლენამოახდინაქართულსახელმწიფოებრივობაზე;
• აანალიზებსდაადარებსსაგარეოფაქტორებისგავლენასქვეყნისშიდაკონფლიქტებზე;
• ცხრილშიქრონოლოგიურითანამიმდევრობითაჯგუფებსსახელმწიფოებს, რომლებმაცდაკარგესდამოუკიდებლობა
(ანსაერთოდგაქრნენ) და
მიუთითებს ამ მოვლენის გამომწვევსაგარეო და საშინაო ფაქტორებზე.
კავშირი ისტ-თან.
|
|
პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი)
|
ისტორიის მასწავლებელი :კლარა ზედგინიძე და ნინო ნადირაძე
|
|
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა
|
aspinzaskola@gmail.com
|
სასწავლო პროექტი
Subscribe to:
Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment